onsdag den 27. februar 2013

5 km morgenløb

Morgenens løbetur skulle være kort og hurtig:


Jeg er til daglig i prakik og hverdagene kan nogle gange godt være lidt lange. Jeg kan derfor godt lide at stå tidligt op, løbe en kort og hurtig løbetur, hjem i et varmt bad og så ellers fortsætte dagen som jeg plejer.
Det giver mig en dejlig energi til resten af dagen, hvis jeg starter den med en løbetur i de tidlige morgentimer med God morgen P3 på ipoden. Der er ikke mange biler eller mennesker på vejene, og jeg nyder den stilhed, der endnu ligger over byen :)

Som det kan ses på billedet ovenover, var det en tur på 5 km. Jeg PRØVEDE virkelig at slå min personlige rekord på 5 km, som er 21.13 minutter. Her til morgen var tiden på 5 km 21.40. Jeg var helt færdig da jeg kom hjem, så noget af målet med løbeturen blev jo opnået :)
Jeg løb en rute jeg efterhånden har løbet et par gange, og jeg er vist  kørt lidt død i den. Næste gang jeg vil slå tiden, bliver det på en anden rute.
Det var alt andet lige en dejlig tur, som blev afsluttet med et godt morgenmåltid: Skyr med frugt og hjemmelavet müsli samt en omelet med hytteost.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar