søndag den 5. maj 2013

En lang løbetur

Denne søndag morgen startede med en løbetur i det dejlige vejr. Det er lang tid siden jeg har været ude på en lang løbetur og i morges ville jeg se, hvor langt mine ben egentlig kan bære mig.
Over stok og sten gik det - 14,3 km inden morgenmaden!
Lille stemningsbillede fra vores lejlighed i morgen solen. 


Normalt plejer jeg at spise en halv banan og så løbe små, korte turen inden jeg spiser morgenmad. Det overraskede mig derfor meget, at jeg kunne løbe så langt uden mad og samtidig slå to rekorder! Jeg løb 10 km på godt 46 minutter og efter en time havde jeg løbet 13 km. 
Som jeg tidligere har skrevet om, handler løb for mig meget om at lytte til sin krop og løbe efter det den fortæller en. Det betyder, at jeg udnytter en masse energi og løber på bakker eller hurtige ture, at jeg tager en stille og rolig tur for at restituere og i dag blev det så til en lang løbetur. 
Jeg kunne mærke, at benene i dag var klar til bare at løbe og løbe - og så er det jo bare om at blive ved. Det blev til 14,3 km på 1.05 og så ellers hjem og bage LCHF gulerodsboller og få nydt søndagen og det dejlige vejr. Opskriften på boller følger en af dagene - de var vældig gode :)

Boller, kaffe, blødkogt æg og frugt - så bliver det ikke mere weekendstemning :) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar