søndag den 17. februar 2013

De første tanker

Så er jeg i gang... 

Første blogindlæg - og de første tanker


Ønkset om at starte denne blog har egentlig været der længe, men jeg har ikke følt det var tiden til at starte den før nu.
Den har været længe undervejs, fordi jeg har tænkt meget over, hvad det kræver at have en blog - skal jeg være aktiv hver dag? Hvor kreativ skal jeg være? Og hvad skal indholdet være?
Jeg elsker at lave mad - og mine tanker kredser ofte om nye opskrifter og nye måder at tilberede maden på.
Derudover er træning og motion en vældig stor del af mit liv.
Motion og mad hænger jo ofte sammen, så derfor er bloggen præget af begge dele, hvilket jo er win-win :)

Men efter emnerne kom på plads for snart mange måneder siden, begyndte jeg har blive lidt bange ved tanken om  at skulle blogge; Bliver min glæde ved at lave mad pludselig et "skal" lave mad?
Vil træning kun blive noget jeg gør for at kunne skrive om det?

I første omgang blev bloggen derfor ikke til noget, men jeg har simpelthen ikke kunnet slippe tankerne om at blogge om mine motions, trænings og mad op -og nedture.
Min omgangskreds har vist også et par gange eller to opfordret mig til at gøre det :)

SÅ nu er jeg i gang - lad os se hvordan det går! Velkommen til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar